חדשות

מקפצה לסטארטאפים מקומיים בתחום הרפואה הדיגיטלית

חברות סטארט-אפ ישראליות מוזמנות להגיש מועמדות ל-BeyondBio SCALE – תכנית משותפת לאסטרהזניקה והכללית שמטרתה להוביל את חברות ההזנק ליישום הפתרון שלהן בקנה מידה עולמי

מחקר ופיתוח, בריאות דיגיטלית. אילוסטרציה

ענקית התרופות הבריטית-שוודית אסטרהזניקה, חברת הייעוץ הבינלאומית Accenture, מובילת תשתיות הענן AWS וכללית שירותי בריאות, חוברות יחדיו ומקימות תכנית סטארטאפים המיועדת לחברות הזנק ישראליות הפועלות בתחום הבריאות הדיגיטלית, הנמצאות בשלבי מוכנות מתקדמים ופניהן להתרחבות וליישום הפתרון שלהן בקנה מידה עולמי.

מטרת התכנית החדשה, BeyondBio SCALE שמה, היא לסייע לסטארטאפים ישראליים בתחומי הבריאות הדיגיטלית ולעזור להם לפתח ולפרוס את הפתרונות שלהם בקנה מידה עולמי, תוך מתן מענה לאתגרים גלובליים משמעותיים בתחום הבריאות. צוות בינתחומי מתאגידים מובילים יצייד את הסטארטאפים בכלים ובכישורים העסקיים הנדרשים כדי להאיץ את פריסת הפתרון, כמו גם במשאבים ובקשרים הנחוצים לצורך המשימה.

התכנית תחל לפעול באוקטובר 2022 ותימשך עד יוני 2023, כאשר הליך הגשת מועמדויות הקבלה יימשך עד סוף אוגוסט 2022. סטארטאפים ישראליים העוסקים בבריאות דיגיטלית ובפרט בפתרונות בתחומי המערכת החיסונית, מערכת הנשימה, המערכת הקרדיווסקולרית, מערכת השתן, מערכת העיכול, מחלות אונקולוגיות, זיהומים וחיסונים, יוכלו להגיש מועמדות להשתתפות בתכנית.

מלבד תחומים אלה יוכלו להתמודד גם חברות סטארט-אפ אשר מציעות פיתוחים בתחום מעקב אחר מחלות קיימות, תמיכת חולים, גילוי מוקדם או ניהול ואופטימיזציית דאטה רפואי.

אוהד גולדברג, מנכ"ל אסטרהזניקה-ישראל, מסר כי "החברה נמצאת בעיצומו של הליך טרנספורמציה משמעותי בכל הנוגע לשילוב פתרונות חדשניים לצד הטיפולים הקיימים. אנו משקיעים מאמצים מרובים כדי לתמוך בפעילות של סטארטאפים מקומיים על מנת לסייע להם לפרוץ אל מעבר לגבולות ישראל. אני מזמין כל סטארטאפ העומד בקריטריונים להגיש מועמדות לתכנית BeyondBio SCALE ולהצטרף אלינו מתוך מטרה לרתום כלים טכנולוגיים כדי לסייע לחולים ברחבי העולם ולשפר את מערכת הבריאות כולה".

פרופ' רן בליצר, מנהל חדשנות ראשי בשירותי בריאות כללית, מנהל מייסד של מכון המחקר הכללית, הוסיף: "אנו מאמינים שתפקידנו לשמש כמרכז עולמי של חדשנות בתחום הבריאות, המאפשר בדיקה ויישום של הכלים והפתרונות המבטיחים ביותר בקנה מידה נרחב, לטובת המטופלים שלנו וכדי לקדם חדשנות בעולם הרפואה. שיתוף הפעולה הזה עם מובילי חדשנות בתחום הבריאות מספק את הפלטפורמה המושלמת לסטארטאפים לצמוח לשלב הבא שלהם".

נושאים קשורים:  סטארט-אפ ישראלי,  בריאות דיגיטלית,  אסטרהזניקה,  חדשות,  פרופ' רן בליצר,  שירותי בריאות כללית,  חברות סטארט-אפ
תגובות