חדשות

ב"מרשם" מחדשים המחאה: ליישם את הסכם קיצור התורנויות כלשונו

פרסום מסקנות צוות יישום קיצור התורניות במשרד הבריאות נדחה שוב ובהנהגת "מרשם" הוחלט לחדש את מחאת המתמחים – במוצ"ש הקרוב תתקיים הפגנה נוספת בתל אביב

המתמתחים מחדשים את המחאה. צילום: אלעד גוטמן

הנהגת ארגון המתמחים מרשם קיימה אמש (ג') כינוס חירום על מנת לקבל החלטות באשר להמשך הצעדים בימים הקרובים, וזאת לאור דחיית פרסום מסקנות צוות יישום קיצור התורניות במשרד הבריאות. מסקנות צוות היישום אמורות היו להתפרסם כבר לפני שבועיים, אך טרם פורסמו ותאריך פרסומן לא ידוע עד כה.

בתום כינוס הנהגת "מרשם" הוחלט לחדש את מחאת המתמחים ובכוונת הארגון לפעול בכל האמצעים שעומדים לרשותו, כאשר כבר במוצ"ש הקרוב תתקיים הפגנה נוספת בתל אביב.

ב"מרשם" טוענים כי ב"משרד הבריאות ומשרד האוצר מנסים ברגע האחרון להחריג, באופן בוטה, מקצועות שלמים כמו גם אזורים שלמים בארץ, מהמתווה. המשמעות בפועל היא: שרק ל-3% מהמתמחים יקוצרו התורנויות והמשמעות הנוספת היא שהרוב המוחלט של אזרחי המדינה ימשיכו לקבל רפואה ממתחים שעובדים 26 שעות.

"לא נוכל לתת יד להמשך הפשע הזה של תורנויות 26 שעות", נמסר בהנהגת הארגון, "ולא ניתן יד לפגיעה קשה כל כך ברפואה שניתנת לציבור. אנחנו דורשים שהמתווה שסוכם ייושם כלשונו".

נושאים קשורים:  ארגון מרשם,  מחאה,  קיצור תורנויות,  חדשות
תגובות
16.02.2022, 20:36

נראה לי שמחכים שראשי המאבק יגמרו את ההתמחות ואולי יפסיקו להנהיג את המאבק...

לשר הבריאות אין זמן אליכם. הוא עסוק בטיפולי המרה. מנסה להמיר את כל מדינת ישראל לגרופיס של כמה אלפי טרנסג׳נדרים ונישואים חד מיניים.

אנונימי/ת
16.02.2022, 22:18

תגובה אומללה ומיותרת… ועוד מרופא