חדשות

ראש חטיבת הרפואה במשרד הבריאות התפטרה מתפקידה

ד״ר ורד עזרא, ראש חטיבת הרפואה במשרד הבריאות, הודיעה למנכ"ל משרד הבריאות על החלטתה לסיים את תפקידה לאחר שבע שנים בתפקיד

ד"ר ורד עזרא, ראש חטיבת הרפואה במשרד הבריאות. הודיעה על עזיבתה

ד״ר ורד עזרא, ראש חטיבת הרפואה במשרד הבריאות, הודיעה למנכ"ל משרד הבריאות, פרופ' נחמן אש, על החלטתה לסיים את תפקידה לאחר 7 שנים של עשייה ענפה.

ד"ר עזרא הגיעה למשרד הבריאות מיד עם פרישתה מחיל הרפואה בשנת 2013. בשבע השנים האחרונות כיהנה כראש חטיבת הרפואה במשרד הבריאות. במסגרת תפקידה הובילה ד״ר עזרא תכניות לאומיות רבות, בהן התכנית למניעת זיהומים, התכנית לשיפור הטיפול בפגיות, שיפור הטיפול בחדרי המיון לרבות שילוב עוזרי רופא במיונים ועוד. כמו כן הובילה ד״ר עזרא את התכנית הלאומית לתוספת מיטות, חיזוק הקהילה ומערך אשפוזי הבית.

בשנה וחצי האחרונה הובילה ד״ר עזרא את מוכנות מערכי האשפוז השונים, הקהילה והטיפול בקשישים לטיפול בחולי הקורונה במתארים השונים.

ד״ר עזרא מסכמת את התקופה כתקופה רוויית עשייה, בה "קודמו תכניות שייעצבו את המערכת כולה בשנים הבאות. ההישגים שהושגו הינם בזכות האנשים המצוינים של חטיבת הרפואה שעבדו ללא לאות מתוך מחויבות למטופלים ולמערכת. אני מודה לכל אחד ואחת מהאנשים שעבדתי איתם; לעובדים המסורים של מערכת הבריאות, משרד הבריאות וחטיבת הרפואה״.

מנכ"ל משרד הבריאות, פרופ׳ אש, הודה לד"ר ורד עזרא "על השנים הרבות בהן שירתה את הציבור נאמנה במערכת הבריאות וקידמה נושאים רבים, ועל מסירותה בעבודתה לילות כימים לאורך משבר הקורונה".

נושאים קשורים:  ד"ר ורד עזרא,  משרד הבריאות,  חדשות,  פרופ' נחמן אש
תגובות
אנונימי/ת
03.09.2021, 09:26

בלי להיות תאוות פרסום ואשת אולפנים עשתה עבודה מעולה.

אנונימי/ת
04.09.2021, 20:51

ראש מינהל רפואה הכי גרועה שהייתה לא קיבלה החלטות בזמן אמת בעיקר הגיבה ולא יזמה. איפה הימים של דר ברלוביץ.

אנונימי/ת
04.09.2021, 21:06

הצטיינה בחוסר עשייה, פנקסנות משיקולים זרים, חוסר ידע, חוסר הקשבה אינטליגנטית למומחים וחוסר הבנה פרקטית ברפואה. במסדרונות המשרד קראו לה ״הקלדנית של בר סימנטוב״ וזה כנראה גם נכון. מקווה שלא נאלץ לסבול אותה בתפקיד אחר במערכת.

אנונימי/ת
06.09.2021, 14:50

כמה רוע!!!

אנונימי/ת
09.09.2021, 09:28

תודה רבה לך!