מינויים

נבחר מנהל למרפאת אנדוקרינולוגיה ילדים שנפתחה ב"לניאדו"

ד"ר מאור ליבזון, מומחה ברפואת ילדים ובאנדוקרינולוגיה ילדים, שינהל את המרפאה החדשה: "לנוכח המחסור באנדוקרינולוגים לילדים בקהילה, אני בטוח כי פתיחת השירות בנתניה תקל על מצוקת התורים"

ד"ר מאור ליבזון, מנהל מרפאת אנדוקרינולוגיה ילדים ב"לניאדו". צילום: דוברות בית הולים

ד"ר מאור ליבזון, מומחה ברפואת ילדים ובאנדוקרינולוגיה ילדים, נבחר לעמוד בראש מרפאת אנדוקרינולוגיה לילדים שנפתחה לאחרונה באגף הילדים בית החולים לניאדו בנתניה. ד"ר ליבזון ביצע את התמחותו בבית החולים ברזילי ותת התמחות ב"שמיר-אסף הרופא". במקביל לעבודתו ב"לניאדו" הוא מנהל מוקד לרפואה דחופה של ה"כללית" בראשון לציון.

המרפאה שבראשה יעמוד ליבזון תטפל במגוון בעיות אנדוקריניות בילדים כגון קומה נמוכה, תת פעילות בלוטת התריס, התבגרות מינית מוקדמת ומאוחרת, הפרעות במשק הסידן וויטמין D, השמנה ועוד. כמו כן יבצע ד"ר ליבזון ייעוצים לילדים המאושפזים באגף הילדים, בניהולו של ד"ר מיכאל בן אקון.

"כיליד נתניה, אני שמח לשוב לעיר בה גדלתי ולהעניק טיפול רפואי לילדי העיר ולאזור כולו. קיים מחסור באנדוקרינולוגים לילדים בקהילה ואני בטוח כי פתיחת השירות בנתניה תקל על מצוקת התורים", מסר ד"ר ליבזון.

נדב חן, מנכ"ל "לניאדו", בירך את ד"ר ליבזון על הצטרפותו לצוות הבכיר באגף הילדים ואמר: "אגף הילדים עובר בחודשים האחרונים שדרוג משמעותי, גיוס של כוח אדם בעל מוניטין והרחבת סל השירותים הרפואיים. הצטרפותו של ד"ר ליבזון לצוות היא צעד משמעותי נוסף במהלך החשוב הזה".

נושאים קשורים:  ד"ר מאור ליבזון,  אנדוקרינולוגיה ילדים,  המרכז הרפואי "לניאדו",  ד"ר מיכאל בן אקון,  מינוי,  חדשות
תגובות
אנונימי/ת
09.07.2021, 11:57

מאחל לו כמובן בהצלחה.
א ב ל --האם אין לכם תמונה קצת יותר מחמיאה.
לא נעים להגיד למה הוא דומה בתמונה.
חבל.