חדשות

רשיונו של הגינקולוג ד"ר בני שכטר הותלה לשישה חודשים

לאחר שהורשע בביצוע מעשים מגונים במרמה במטופלות, משרד הבריאות הורה על הקפאת רשיונו של הגינקולוג והסקסולוג לחצי שנה

התליית רשיון, השעיה (צילום: אילוסטרציה)

מנכ"ל משרד הבריאות פרופ' חזי לוי החליט אתמול (א') לאמץ החלטת ועדת משמעת מ-26 במארס והורה להתלות את רשיון הרופא של ד"ר בני שכטר לשישה חודשים.

ד"ר בני שכטר, גינקולוג וסקסולוג מאזור השרון, שבעבר עבד בבית החולים מאיר בכפר סבא, הורשע לפני חצי שנה בביצוע מעשים מגונים במרמה בשלוש מטופלות שלו. רשיונו הוקפא לחצי שנה - המקסימום האפשרי. כתב האישום נגד שכטר, שהוגש כבר ב-2016, ייחס לו גם אינוס במרמה בשניים מהמקרים, אך בית המשפט המחוזי בתל אביב זיכה אותו מעבירה זו.

בפסק הדין הוגבלה עבודתו של ד"ר שכטר כך שיותר לו לעבוד כרופא נשים בלבד ובתנאי שבכל מהלך טיפולו במטופלות יהיה נוכח לידו רופא נוסף, אחות או אח. ההגבלה הזאת היתה תקפה לשישה חודשים. כעבור שישה חודשים החליט מנכ"ל משרד הבריאות דאז להאריך את ההגבלות עד סיום ההליך הפלילי.

בעקבות דיונים נוספים ודחיות בשימועים נוכח אילוצי הקורונה, קיבל משרד הבריאות את המלצת ועדת המשמעת ועתה הורה שוב להתלות את רשיון הרופא של ד"ר שכטר לשישה חודשים החל מאתמול.

נושאים קשורים:  ד"ר בני שכטר,  התליית רשיון,  משרד הבריאות,  מעשים מגונים,  חדשות
תגובות
אנונימי/ת
05.04.2021, 20:14

סקסולוג זה מקצוע מסוכן

אנונימי/ת
05.04.2021, 22:10

זה מקצוע נפלא.
מי שניצל את המקצוע - רק הוא המסוכן.

אנונימי/ת
26.04.2021, 16:30

בפסק הדין לא נטען ניצול. נטען ביזוי של המתלוננות, אי הסכמה מדעת וכדומה אבל לא הוכח שום רווח אישי או סיפוק אישי מן המהלך.

אנונימי/ת
06.04.2021, 08:07

ראוי היה לשלול את רשיונו לתמיד. בושה למערכת הבריאות שמגוננת על עבריין מין מורשע.

אנונימי/ת
07.04.2021, 11:41

אמנם במקרה הזה מדובר ברופא מומחה, אבל תחום הסקסולוגיה אינו תחום מוסדר בחוק.
ומקצועות שאינם מוסדרים זוהי אבן שואבת לאירועים מסוג זה

מהכרתי ארוכת השנים את דר בני שכטר ,אני מאמין בודאות שכל מה שהוא עשה - לא היה בכוונה רעה אלא אולי בקריאה שגויה של הסיטואציה אליה הוא ניקלע .