חדשות

חדר מיון קדמי יוקם בקלנסוואה כשלוחה של בית החולים לניאדו

נמשך שיתוף הפעולה בין "לניאדו" לעיריית קלנסוואה - חדר המיון הקדמי יאפשר לתושבי קלנסוואה והאזור לקבל שירות רפואי מקצועי ומציל חיים במקום מגוריהם

נציגי עיריית קלנסוואה והנהלת "לניאדו" במפגש המשותף. צילום: דוברות בית החולים

נמשך שיתוף הפעולה בין בית החולים לניאדו בנתניה לעיריית קלנסוואה. בפגישה שהתקיימה השבוע בין הנהלת העירייה בראשות ראש העיר עבד אלבאסט סלאמה והנהלת "לניאדו" בראשות המנכ"ל נדב חן, הוחלט על הקמת חדר מיון קדמי בעיר, למען רווחתם ובריאותם של תושבי העיר והאזור כולו.

בפגישה, הציג מהנדס "לניאדו" משה קליין את  התנאים הנדרשים להקמת חדר המון הקדמי, בהיבט של גודל מגרש, נגישות לצירי תנועה מרכזיים, אפשרויות חניה, תשתיות הכרחיות ועוד. ראש העיר הנחה את בכירי אגף ההנדסה בעירייה לקדם את הפרויקט על מנת שחדר המיון הקדמי יתחיל לפעול בטווח זמן מינימלי. סוכם כי צוותי ההנדסה מהעירייה ומ"לניאדו" יעבדו זה לצד זה כדי להביא את הפרויקט לידי ביצוע.

שיתוף הפעולה בין העירייה והנהלת "לניאדו" נוצר בעקבות הצטרפותם של אנשי עסקים מהעיר - מוחמד אבו שח ועבד חדיג'ה - לחבר הנאמנים של "לניאדו", לקראת קמפיין גיוס ההמונים עבור בניית מחלקת טיפול נמרץ חדשה ב"לניאדו".

מאיר מרק, סמנכ"ל פיתוח וגיוס משאבים בבית החולים, העוסק בהידוק הקשר האסטרטגי עם אנשי המגזר הערבי, אמר כי "מדובר בבשורה עצומה לתושבי קלנסוואה והאזור כולו. הקמת חדר מיון קדמי תאפשר לתושבים לקבל שירות רפואי מקצועי ומציל חיים בקרבת מקום מגוריהם".

מנכ"ל "לניאדו" ציין כי "החיבור בינינו הוא המשך ישיר של חזון בית החולים להעניק רפואה מקצועית, הכוללת שירות מסור לכלל האוכלוסיה ללא הבדלי דת, גזע ומין. אני גאה להיות חלק מהחיבור הזה, ובמיוחד בתקופה כה מורכבת פוליטית".

ראש עיריית קלנסוואה סלאמה סיכם את הביקור ואמר "העירייה כולה, על כל אגפיה, תקדם את הפרויקט החשוב הזה. שמחתי להיענות של הנהלת 'לניאדו' להצעתי להקים חדר מיון קדמי בקלנסוואה. הגיע הזמן שתושבי העיר יקבלו תשתית שירות רפואי התואם את הצרכים שלהם, ללא צורך בנסיעה למקומות מרוחקים".

נושאים קשורים:  המרכז הרפואי "לניאדו",  קלנסוואה,  חדר מיון קדמי,  חדשות,  רפואה דחופה
תגובות