COVID-19 בישראל

עיטור "פול האריס" יוענק לפרופ' גילי רגב-יוחאי ולפרופ' מסעד ברהום

מנהלת היחידה למניעה ובקרת זיהומים ב"שיבא" תתכבד בעיטור של "רוטרי" על פועלה במחקר נגיף הקורונה ותרומתה לשיח הציבורי בנושא | מנהל המרכז הרפואי לגליל בנהריה על תרומתו לקידום הבריאות בפריפריה

פרופ' גילי רגב-יוחאי, מנהלת היחידה למניעה ובקרת זיהומים ב"שיבא". צילום: דוברות המרכז הרפואי

עיטור הכבוד "פול האריס", העיטור הגבוה ביותר של ארגון רוטרי הבינלאומי, יוענק לפרופ' גילי רגב-יוחאי, מנהלת היחידה למניעה ובקרת זיהומים במרכז הרפואי שיבא, על פועלה במחקר בתחום נגיף הקורונה ותרומתה הרבה לשיח הציבורי בנושא.

העיטור המוענק לאישי ציבור, מחקר ותרבות הבולטים בתחומם ובנוסף מצטיינים בפעילות חברתית למען הקהילה, יוענק לפרופ'
רגב-יוחאי מטעם מועדון רוטרי הוד הכרמל בשיתוף עם תנועת רוטרי בישראל, בטקס שצפוי להתקיים ב-26 במאי 2021.  יחד עם פרופ' רגב-יוחאי יקבלו את העיטור פרופ' אהרון צ'חנובר, פרופ' אריה שכנר ופרופ' מסעד ברהום.

בנימוקי הבחירה בפרופ' רגב-יוחאי נכתב כי הענקת העיטור הינה על היותה "מובילה בתחום עיסוקך במחקר בטיפול במחלות זיהומיות, על השפעתך הרבה בהרגעת הציבור במדינת ישראל ועל האופטימיות המידבקת בהופעותייך במדיה בארץ, בשנה זו שכל כך קשה לכולנו בגלל מגיפת הקורונה".

פרופ' רגב-יוחאי: "אני מודה על הבחירה בי לקבלת עיטור הכבוד 'פול האריס'. כבר יותר משנה חלפה מאז שנגיף הקורונה פרץ לחיינו וטלטל את עולמנו. לאורך כל הדרך אנו למדים את מחלת הקורונה, מפתחים מתווים שיאפשרו חזרה לשגרה לצד הנגיף ומובילים מחקרים שנועדו להבין טוב יותר את מנגנון המחלה, לפתח טיפולים מותאמים לחולים ובסופו של דבר למגר את הנגיף.

"כמומחית למחלות זיהומיות ומניעת זיהומים, אני מרגישה שותפה להיסטוריה וגאווה על היותי חלק מצוות מומחים ומומחיות, שהפך לפנים של המאבק בקורונה ולכתובת מהימנה ואחראית למידע עבור הציבור הרחב. אני נרגשת לנוכח הבחירה בי לקבלת העיטור".

פרופ' מסעד ברהום, מנהל המרכז הרפואי לגליל בנהריה. צילום: תומס סולינסקי/ דוברות בית החולים

פרופ' מסעד ברהום, מנהל המרכז הרפואי לגליל בנהריה, שנבחר גם הוא לקבל את הפרס על תרומתו להנגשת שירותי הבריאות לאוכלוסיה מוחלשת באזור הצפון, אמר: "אני מבקש להודות לארגון רוטרי על הכבוד שנפל בחלקי. קידום הפריפריה הוא אחד הדברים ששמתי לעצמי למטרה. כמו כן, אני חש כבוד רב להיות משרת ציבור המסייע למרכז הרפואי לגליל ולמערכת הבריאות הציבורית בשעתם הקשה.

"עיטור הכבוד אותו אקבל שייך בעיקר לכל 3,000 העובדות והעובדים של המרכז הרפואי, שעושים עבודת קודש בכל ימות השנה, דבר הבולט במיוחד בתקופת הקורונה. יש גם זכות מיוחדת על הפרס להוריי וכן לאשתי מארי ושלוש בנותיי גדיר, רנא ומירה, בהן אני גאה מאוד. כמו כן אני מבקש להודות לפרופ' מוחמד ותד".

נושאים קשורים:  רוטרי,  עיטור כבוד,  פרופ' גילי רגב-יוחאי,  מגיפת הקורונה,  פרופ' יצחק קרייס,  בית החולים שיבא,  חדשות,  19-COVID
תגובות