COVID-19 בישראל

מנכ"ל משרד הבריאות: תורים לחיסונים שנקבעו למארס יוקדמו

פרופ' חזי לוי התייחס לתורים הארוכים לקבלת החיסונים ולקריסת מוקדי הקופות והודיע כי כבר בשבוע הבא יתוגבר קצב הפעלת אתרי ההתחסנות

רבים מהמבוגרים שנדבקים הם מחוסנים שמוגנים מפני מחלה קשה. צילום: יונתן סינדל/ פלאש 90

מנכ"ל משרד הבריאות, פרופ' חזי לוי, הודיע אמש (ד') כי התורים שנקבעו למבקשי חיסונים לחודש מארס יוקדמו. הודעתו באה לאור התורים הארוכים לקבלת חיסונים בימים האחרונים.

פרופ' לוי אמר: "לא ניתן להגיע לכך שאנשים שיבקשו להתחסן לא יוכלו להתחסן עד מארס. נגביר כבר לקראת תחילת השבוע הבא את קצב הפעלת אתרי ההתחסנות פי ארבעה מהקצב של היומיים הראשונים".

למבצע מצטרפים עתה דיירי בתי אבות, דיור מוגן, מוסדות סיעודיים וגם מרותקי בית. יהיה צורך להפעיל ניידות חיסונים עבור הקבוצה האחרונה. "אף אחד לא מעלה בדעתו שמבוגרים שמבקשים להתחסן יתחסנו רק במארס", הוסיף פרופ' לוי. "עם זאת נדרש עוד מעט זמן לקופות להתארגן. תידרש גם תוספת של כוח אדם. פנינו לצבא כדי לקבל חובשים ופרמדיקים שיוכלו לבצע את החיסונים באתרים השונים".

גם הבוקר הופיעו דיווחים על מחסור בתורים לקבלת החיסונים וקריסת מוקדי זימון של הקופות לצד תורים ארוכים במיוחד. לדוגמה, במתחם החיסונים של "הכללית" בתל אביב עשרות ממבוטחי הקופה שלא קבעו תור מראש ניסו להיכנס אליו והתעמתו עם אנשי האבטחה במקום.

נושאים קשורים:  חיסון לקורונה,  קופות החולים,  חדשות,  19-COVID,  פרופ' חזי לוי,  משרד הבריאות
תגובות
אנונימי/ת
25.12.2020, 12:04

היה צפוי היו מי שהתכוננו להופעת ידיעות על פרוטקציוניסטים כמו חברי כנסת ומקורביהם שיידחקו לראש המתחסנים

26.12.2020, 06:59

בושה וחרפה לקופות חולים ולמערכת ציבורית , שלא מסוגלות לקבוע תורים תוך כדי קריסת מערכות תקשורת . אין עם מי לדבר !