מינויים

ד"ר אורית שטיין רייזנר מונתה למנהלת בית החולים השיקומי רעות

ד"ר שטיין רייזנר, מומחית בפסיכיאטריה ובמינהל רפואי, מחליפה בתפקיד את ד"ר דב אלבוקרק שפרש החודש מניהול בית החולים השיקומי בתל אביב

ד"ר אורית שטיין רייזנר, מנהלת בית החולים השיקומי רעות. צילום: דוברות בית החולים

מינוי חדש בבית החולים השיקומי רעות בתל אביב: ד"ר אורית שטיין רייזנר, מי ששימשה בשנה החולפת כמנהלת רפואית וסגנית מנהל בית החולים, נבחרה לתפקיד מנהלת בית החולים. זאת לאחר שהוועד המנהל של עמותת רעות אישר את המלצת ועדת האיתור. ד"ר שטיין רייזנר מחליפה את ד"ר דב אלבוקרק שפרש החודש מתפקידו.

ד"ר שטיין רייזנר, מומחית בפסיכיאטריה ובמינהל רפואי, היא בוגרת תכנית ענבר לגיבוש העתודה הניהולית הבכירה במערכת הבריאות. היא שימשה בשורת תפקידי ניהול בכירים ביניהם: מנהלת מחלקת מיון במרכז לבריאות הנפש לב השרון", סגנית הפסיכיאטר המחוזי במשרד הבריאות, פסיכיאטרית ארצית ומנהלת מחלקת בריאות הנפש ב"מכבי שירותי בריאות".

עם כניסתה לתפקיד הדגישה: "אני מודה להנהלת עמותת רעות על האמון והבחירה וגאה על ההזדמנות להוביל את הצוות האיכותי של בית החולים. אין לי ספק שבעבודה משותפת ופוריה נוביל לתנופה נוספת בקידום בית החולים, הגדול מסוגו בישראל. האתגר המרכזי הוא להמשיך ולפתח את שירותי השיקום בבית החולים הנותן מענה לתחום שנמצא בפער לאומי. בתקופת הקורונה מתחדדת עוד יותר חשיבות הטיפול השיקומי הרב מקצועי שמוביל בית חולים רעות עבור אוכלוסיות הסובלות מהשלכות ארוכות הטווח של מחלת הקורונה".

עידו שריר, מנכ"ל רעות, בירך את ד"ר שטיין רייזנר על מינויה ואמר: "אורית מביאה עימה ניסיון ניהולי ומקצועי עשיר אשר ללא ספק יתרום להמשך התפתחות בית החולים".

נושאים קשורים:  מינוי,  ד"ר אורית שטיין רייזנר,  בית החולים השיקומי רעות,  ד"ר דב אלבוקרק,  חדשות
תגובות