מינויים

מונה מנהל חדש ליחידה לאורואונקולוגיה בבית החולים כרמל בחיפה

האורולוג הבכיר ד"ר יובל פריפלד סוגר מעגל: מהסטאז', דרך ההתמחות ועד המינוי למנהל היחידה לאורואונקולוגיה ב"כרמל"

ד"ר יובל פריפלד, מנהל היחידה לאורואונקולגיה ב"כרמל". צילום: אלי דדון, דוברות בית החולים

ד"ר יובל פריפלד, רופא בכיר במחלקה האורולוגית במרכז הרפואי כרמל בחיפה, מונה לאחרונה למנהל היחידה לאורואונקולוגיה.

ד"ר פריפלד, בן 42, תושב עתלית, נשוי ואב לשלושה ילדים, סיים לימודי רפואה בטכניון ובשנת 2016 סיים את ההתמחות באורולוגיה ב"כרמל". התמחות-על בתחום האורואונקולוגיה עשה במשך שנתיים בבית החולים UTSW בדאלאס, טקסס, ומאז הוא מקדם ומפתח יחד עם מנהל המחלקה את התחום בבית החולים כרמל.

עם מינוי לתפקיד אמר ד"ר פריפלד: "אני מאמין במתן טיפול אישי ומקצועי לחולים שלנו בהתאם למצבם הספציפי, תוך סיוע מירבי לאורך כל הדרך הקשה שהם עוברים. החזון שלנו הוא לקדם עבודה אינטגרטיבית רב תחומית מלאה בשיתוף עם אונקולוגים, רדיולוגים ומומחים אחרים לפי הצורך במסגרת המרפאה האורואונקולוגית לצורך מתן מענה כולל למטופלים, תוך שילוב של מחקרים קליניים במגוון סוגי הממאירויות השונות והמשך טיפול כירורגי ברמה הגבוה ביותר".

מנהל המחלקה האורולוגית, ד"ר יורם דקל, בירך על המינוי ואמר: "הבחירה בד"ר פריפלד היא בזכות ולא בחסד. בחרנו בו  בזכות הכשרון והיכולת הקלינית ובזכות המסירות הגדולה שלו למטופלים. כמי שהתחיל מהסטאז' ועד ההתמחות אצלנו במחלקה, אני ברואה בסיפוק רב את הצמיחה שלו ושמח על הבחירה בו. אני משוכנע שהוא ימשיך במסלול ההצלחה".

ד"ר אבי גולדברג, מנהל בית החולים כרמל, ציין כי "ד"ר פריפלד בולט בעשייה שלו במחלקה, בולט בחדר הניתוח ובולט גם בקהילה. אני בטוח שהוא ימשיך להוביל ולתרום מיכולתו, וכולנו שמחים על הבחירה בו כמנהל היחידה".

נושאים קשורים:  ד"ר יובל פריפלד,  אורואונקולוגיה,  בית החולים "כרמל",  ד"ר יורם דקל,  מינוי,  ד"ר אבי גולדברג,  חדשות
תגובות
אנונימי/ת
08.07.2020, 22:15

מוזר במקרה שוחחתי עמו בטלפון היום בשעות הבוקר המאוחרות. איני מכירו ולא פגשתיו מעולם אבל נשמע אדם עם אינטגרטי ויכולת הקשבה כמו גם יכולת עבודה בצוות. נראה שבית החולים כרמל נתברך בו

אנונימי/ת
26.07.2020, 10:36

איחולי הצלחה בתפקיד הקשה של הפעלת מערך ניתוחים אונקולוגים אורולוגים ללא שימוש ברובוט המפורסם