חדשות

ועד ארגון רופאי "לאומית": תומכים בהסכם ובהר"י

תמיכה זו מצטרפת למכתב התמיכה בהסכם ששלח ארגון רופאי הכללית בשבוע שעבר

ארגון הרופאים של לאומית שירותי בריאות הביע תמיכה בהסתדרות הרפואית ובהסכם הקיבוצי. במכתב ששלח ועד ארגון הרופאים ב"לאומית" גם הובעה הערכה לד"ר ליאוניד אידלמן. תמיכה זאת מצטרפת לתמיכה שהביעו גם רופאי שירותי בריאות כללית בהסכם שנחתם עם המדינה.
במכתב, עליו חתמו 15 חברי הוועד נאמר: "לראשונה מזה שנים נחתם הסכם המחזק משמעותית את הרפואה הציבורית בישראל. בהסכם יש בין השאר: תוספת תקנים משמעותית, חיזוק מקצועות במצוקה, חיזוק הפריפריה, יצרת אופק קידום לרופאים, שינוי בתנאי העבודה, נורמה, הקטנה במספר המטופלים לשעה - ותמורה גבוהה יותר למי שמשקיע יותר ברפואה הציבורית. לאחר חתימת ההסכם אנחנו עדים למאבקים שונים בקרב הרופאים שכל תכליתם לפלג את הסתדרות הרפואית" .

עוד כתבו חברי ועד ארגון רופאי "לאומית", בפניה אישית לד"ר אידלמן: "אנחנו מעריכים את יושרך, נחישותך ומסירותך כפי שבאו לידי ביטוי בימי ניהול המו"מ ועד ליום חתימת ההסכם הקיבוצי החדש".

נושאים קשורים:  חדשות,  קופת חולים לאומית,  פרופ' ליאוניד אידלמן
תגובות
yoramf
12.09.2011, 23:57

מעניין איך זה שכל המכתבים המוזמנים הללו מנוסחים בדיוק באותה הצורה. את המכתב של הכללית אנחנו יודעים שכתבו 3 חברי מזכירות הר"י והם שלחו אותם לעצמם. מי כתב את המכתב הזה? אידלמן?