וידאו

האקדמיה לחיסונים - פרק 1: חשיבותה של הרפואה המניעתית

ברוכים הבאים לאקדמיה לחיסונים, סדרת סרטונים שדנה בנושאים של אפדמיולוגיה, ווירולוגיה וחשיבותה של הרפואה המניעתית. בסרטונים משתתפים מומחים מובילים בתחום

פרק ראשון

בפרק זה יוצגו נתונים מעניינים על האפידמיולוגיה של מחלות זיהומיות בילדים, מהו אפקט הבוסטר, מה המשמעות של דחיית חיסונים, מדוע חשוב להתחסן במועד המיועד ולהשלים את סדרת החיסונים בזמן ועוד.  פרק זה הוא בהובלתם של פרופ' דודי גרינברג, מנהל היחידה למחלות זיהומיות בילדים ומנהל חטיבת הילדים בבית החולים האוניברסיטאי, סורוקה ופרופ' גליה גריסרו, מנהלת היחידה למחלות זיהומיות ילדים, בי"ח דנה דואק, מרכז רפואי סוראסקי ת"א.

רפרנסים:

1. Strugnell, Richard & Zepp, Fred & Cunningham, Anthony &  Tantawichien, Terapong. (2011). Vaccine antigens. Perspectives in Vaccinology. 1. 61–88.
2. Abbas Andrew, Lichtman Shiv and Pober: Cellular and Molecular Immunology. W.B.Saunders, 1999, Fig 1-4.
3. Levine H, Kopel E, Anis E, et al. The impact of a national routine immunisation programme initiated in 1999 on hepatitis A incidence in Israel, 1993 to 2012. Euro Surveill. 2015;20(7):3–10.
4. Paul A. Offit, et al. Addressing Parents’ Concerns: Do Multiple Vaccines Overwhelm or Weaken the Infant’s Immune System? Pediatrics. 2002, 109 (1) 124-129.

המידע והתכנים המובאים במסגרת סרטון זה זה נכתבו על ידי פרופ' גרינברג ופרופ' גריסרו, על-פי דעתם וניסיונם.

התכנים המופיעים בסרטון זה נועדו לשם אספקת אינפורמציה רפואית כללית בלבד ואינם בגדר עצה רפואית, המלצה לטיפול רפואי, תחליף לשיקול דעתך הרפואי או תחליף להתייעצות עם מומחה על בסיס אישי ופרטני.

העושה שימוש במידע ובתכנים המופיעים בסרטון זה, עושה זאת על אחריותו המלאה והבלעדית.

למידע נוסף יש לעיין בעלון לרופא.

Copyright © Merck Sharp & Dohme (Israel-1996) Company Ltd., 2020. All rights reserved

IL-GSL-00183

נושאים קשורים:  וידאו,  חיסונים