הודעות

‏‏‏‏‏מכתב לחברי וחברות האיגוד לכירורגיית ילדים

להלן מספר עדכונים לפעילות האיגוד והאירועים המתוכננים בקרוב

לחברי וחברות האיגוד שלום רב,

להלן מספר עדכונים לפעילות האיגוד והאירועים המתוכננים בקרוב:

סילבוס חדש להתמחות בכירורגיית ילדים

אני שמח לבשר לכם לקראת חג הפסח הקרב עלינו והליכתנו במדבר הבירוקרטיה 4 שנים כי הסילבוס החדש אושר ויוצא לדרך- החל מהתאריך 8.4.17 (חודש אחר פרסום התקנות).לידיעתכם התיקון לתקנות הסילבוס החדש פורסם ביום ה 8.3.17 ועודכנתי על כך רק היום.

לתקנות הרופאים לחצו כאן
למכתב מלווה בנושא לחצו כאן

הרבה תודה לכל החברים שעסקו ועמלו רבות בקידום הנושא – ללא פעילותם – לא היינו מגיעים עד הלום. הערכתי שאישור זה ישנה את פני האיגוד לטובה בעתיד הקרוב וכי ההתמחות החדשה תשפר את רמת ואיכות המתמחים בסיום התמחותם – כל זאת בהתאם להשקעה וההתייחסות של כולנו בפעילותם במחלקות.

הכנס השנתי הקרוב – 22.6.17

הכנס השנתי הקרוב ייערך בתאריך 22.6.17 בביה"ח מאיר בכפר סבא ואני מודה לד"ר צביקה שטיינר ולהנהלת ביה"ח מאיר על נכונותם לארח בקיץ הקרוב את
חברי האיגוד. האורח שזומן כמרצה אורח לכנס הינו PROF. EDWARD KIELY מביה"ח GREAT ORMOND STREET בלונדון ואנו ממתינים לאישור סופי להגעתו לכנס.
לאור עיסוקו הרב בתחום כירורגיה אונקולוגית בילדים הכנס הקרוב יהיה משותף לאיגוד שלנו ולאיגוד לאונקולוגיית ילדים וד"ר שפרה אש – יו"ר האיגוד לאונקולוגיית ילדים נתנה את ברכתה לכנס המשותף.
אני פונה לחברי וחברות האיגוד לשלוח תקצירים להצגה לכנס לפרופ' איגור סוחוטניק למייל [email protected] עד לתאריך 28.5.
אבקש כי תשלחנה עבודות להצגה מכלל המחלקות לכירורגית ילדים – ובפרט מאלה שלא שלחו עבודות להצגה בכנסים האחרונים.

ישיבה פרופסיונלית

בכנס השנתי הקרוב נקיים ישיבה פרופסיונלית של כלל חברי וחברות האיגוד – אותה לא קיימנו מזה שנתיים, אני פונה לכל אחד ואחת מכם לשלוח אלי כותרת של נושא להעלאה לדיון למייל [email protected] ולכל נושא יוקצו כ 10 – 15 דקות. אני אשלח את רשימת הנושאים לחברים לפני הכנס כך שכל אחד יוכל להתכונן לנושאים שיועלו.

בחירת וועד חדש

במועד הכנס הקרוב תסתיים תקופה של שנתיים לכהונת הוועד הנוכחי וייערכו בחירות לוועד הבא. פרופ' זהבי כהן קיבל על עצמו לנהל את הבחירות הקרובות לוועד. הבחירות תערכנה בדומה לבחירות בפעם הקודמת – חברי האיגוד יתבקשו להציע שמות לחברי הוועד הבא ומתוכם ייבחרו חברי הוועד.

השתתפות בצער

חברי וחברות האיגוד משתתפים בצערו של פרופ' זהבי כהן במות אימו.
המשפחה יושבת שבעה בכתובת : רחוב תמנע 9 ביישוב מיתר. יושבים שבעה עד יום ג – 21.3.
ובנימה שונה – לקראת חג הפסח הבא עלינו לטובה חברי הוועד: פרופ' איגור סוחוטניק, ד"ר דרגן קרברושיץ וד"ר צביקה שטיינר ואנוכי מאחלים לכולכם חג פסח שמח וכשר ובריאות לכולנו.

בברכה
ד"ר שויד

נושאים קשורים:  הודעות
תגובות